Ganska liten uppsättning för den summan och jag saknade de högre kvistarna som jag hade hoppats skulle föra tankarna till en sommaräng. Annars var det en vacker komposition.
Fantastiskt fina, bättre än på bilden t o m. Vi är verkligen jättenöjda!
Vi kunde inte närvara men hörde att blommorna var fina.
Buketten var så vacker! Stort tack.
Vilket mönster, det fick mej att tänka på gladare dagar och att Nils alltid tyckte om att promenera med hunden i naturen. Tack!