Den var vacker, stora vita rosor men väldigt mörkrosa kvistrosor och krysantemum, tyvärr inte lika vacker som på bilden.
Hade önskat dekorationen med huvudsakligen vita blommor som på bild. Nu blev det mer rosa.
Fin. Precis som förväntat! Tack!
Vacker och till belåtenhet.
Tack för en mycket vacker blomma! Vi är mycket nöjda!
2020-08-20 av Bruno Bastos
Kom i tid, var precis som på bild och kvalitet på blommorna var mycket bra. Tack för en bra service, kommer att rekommendera ert företag.
Svårt att säga, eftersom vi inte deltog i begravningen, men på bild fantastiskt vacker!
Fantastiskt fin begravningsdekoration!