Det var jätte fint tills sist ni har ingen kvar vita rosor o tog annat vitt blommor, det blev jätte fint tills sist
Tack
2020-05-06 av Ljusa minnen
Efterliknade bilden och var vacker! Tror dock att man bytt ut enstaka ros i färg, men förstår att tillgång styr. Vi var nöjda!
Så fin och elegant . Väldigt godtrogen. Rekommenderar varmt.
Tack för hjälpen med att välja färgen. Det blev mycket bra med kombinationen rött och vitt och vi tyckte att begravningsblomma var den finaste på golvet.