Medelbetyg 5/5 baserat på 51 st röster.
Jättefina, finare än på bilden! Beställde standard.
Fantastiskt vacker, jättenöjd!
Så vacker. Ännu bättre än på bild.
Har ringt butiken och tackat för en fin bukett
Så himla nöjd med blommorna och arrangemanget!
Synd att man inte kan lägga upp bild på den.
Verkligen värt varje krona!!
Tack för att ni hjälpte oss med ett sista farväl av våran ”Babsan” ❤️
2021-04-27 av Arne Stefan
Underbar dekoration!
2021-02-12 av Rebecca Lindell
Blomdekorationen uppfyllde våra förväntningar. Var t.om högre än på bilden och tät och fin. Ett stort plus var att liljorna var utslagna. Rekommenderas varmt
Fantastiskt fina! Helt galet vackert!! Så nöjd! Tack🙏☺️
Väldig fina blommor. Aningen glesare än vad jag hade förväntat mig med tanke på att jag valde elegant men fin ändå
Väldigt vacker uppsättning.
Den var mycket fin. Jag är helnöjd.
Jättefin bukett, väl överensstämmande med bilden dock högt över förväntan!
Mycket vacker och väl överensstämmande med bilden.
Mycket vacker och stilfull. Precis som vi ville ha det.
Jättefint arrangemang, mycket fräscha och
vackra blommor
Vi köpte storlek "elegant" men buketten blev mindre än den på bilden ("standard"). De fina prärieklockorna saknades helt, de var utbytta mot något annat vitt.
Jättefin och den var lika fin i verkligheten som på bilden kan rekommendera er
Var mycket mindre än på er bild, tyvärr.
Mycket fin bukett för det trots allt billiga priset.
Jag valde mellanprisklassen och den var jättefin.
Allt funkade bra med leverans etc :)
2017-04-23 av Marie-Louise
Tack för en fantastisk blomsterdekoration, jag är mycket nöjd. Vackrare i verkligheten.
Motsvarade förväntningarna till 100%
Blev mycket nöjd med blommorna. Allt fungerade utmärkt.
Tack ! För vackra blonmmor!
Snabbt och enkelt att beställa, vackra blommor prisvärt. Tack!
denna dekoration beställde jag till min mormors begravning, över förväntan blev det, tack