En mycket vacker uppsättning trots att det var sommar och vårblommor inte fanns, men trots att vi valde standard blev den ändå mindre än bilden angav (som skulle föreställa standard). Svårt som konsument att beställa på nätet när man inte får en riktig föreställning om storleken. Lägg gärna in en bild per storlek, synd att bli besviken av den anledningen, när man är ändå beredd att betala för att få den storlek man önskar.
Mycket vacker bukett. Väldigt nöjd.
Mycket fint bundet. Lika fin i verkligheten som på bilden.
Tack för att ni fotograferade o skickade bild på de vackra blommorna, då vi själva inte hade möjlighet att närvara vid begravningen & se den fina arrangemangen ifrån er ! Tack😊
Blev precis som jag tänkt mig.
blommorna slokade ganska fort under begravningen.
Annars var den vacker.
Vacker och välgjord blomdekoration, hög kvalitet.
Vi hade ingen aning om hur vi skulle dekorera kistan och fick ert nummer från begravningsbyrån som sa att ni kan det där. Det kunde ni, det blev bra, tack för det!
Väldigt vackra blommor som motsvarade beskrivningen bra.
Högsta betyg!! Super service!! Underbara blommor!!